Forum Stowarzyszenia
Moderator
Przegl±da³em dzi¶ kontrolki pracy pojazdów trakcyjnych niegdysiejszej WDOKP. NA tê okoliczno¶æ strzeli³em tak± tabelkê. Do wcze¶niejszych materia³ów nie dostar³em niestety. Ale mo¿na z du¿ym prawdopodobieñstwem za³o¿yæ, ¿e od wrze¶nia 1966 (elektryfikacja Sêdziszowa) roku do stycznia nastêpnego roku nie wiele siê zmieni³o.
W lutym 1968 roku ilostan elektrycznych pojazdów trakcyjnych zosta³ podzielony na dwie czê¶ci sêdziszowsk± i dêbliñsk± (przynajmniej na papierze). Do tego czasu ilostan by³ prowadzony bez podzia³u na szopy. Niewykluczam, ¿e dêbliñska szopa dosta³a elektrowozy trochê wcze¶niej albo trochê pó¿niej, bo do Dêblina drut dotar³ w listopadzie 1968 roku. Sputnik o numerze 509 figuruje jako pracuj±cy od 3 do 10 i od 22 do 26 maja, poczym zosta³ przeskre¶lony bez ¿adnej adnotacji. Niewykluczone, ¿e to zwyk³a pomy³ka pisz±cego.
W lutym 1969 roku czê¶æ sêdziszowskich sputników zosta³a przepisana do MD Skar¿ysko (byæ mo¿e odby³o siê trochê wcze¶niej lub trochê pó¼niej bo drut w Skar¿ysku wisi od grudnia 1968 roku). W tym samym czasie do Dêblina docieraj± pierwsze EU07 bo od listopada 1968 roku drut wisi ju¿ w Lublinie.
Wiecej numerków dzi¶ nie uda³o mi siê spisaæ. Przy okazji gdyby kto¶ mia³ listy fabryczne lokomotyw ET21 i EU07 to by³bym zobowi±zany za udostêpnienie.
Poza tym gdy kogo¶ interesowa³y katalogi wagonów to tu: http://kngs.oldfield.org.pl/wagony/
lub instrukcja D29 to tu: http://kngs.oldfield.org.pl/d29-1971.rar
Pozdrawiam serdecznie i elektrycznie.
ksiezyc_nad_gieesem ...
Offline
administrator
Piêkne, choæ (dla mnie) niestety, niepraktyczne. Trakcja nie taka, tor za szeroki i okolice trochê nie te
(malkontent...)
Offline