Forum Stowarzyszenia
Moderator
Przeglądałem dziś kontrolki pracy pojazdów trakcyjnych niegdysiejszej WDOKP. NA tę okoliczność strzeliłem taką tabelkę. Do wcześniejszych materiałów nie dostarłem niestety. Ale można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że od września 1966 (elektryfikacja Sędziszowa) roku do stycznia następnego roku nie wiele się zmieniło.
W lutym 1968 roku ilostan elektrycznych pojazdów trakcyjnych został podzielony na dwie części sędziszowską i dęblińską (przynajmniej na papierze). Do tego czasu ilostan był prowadzony bez podziału na szopy. Niewykluczam, że dęblińska szopa dostała elektrowozy trochę wcześniej albo trochę póżniej, bo do Dęblina drut dotarł w listopadzie 1968 roku. Sputnik o numerze 509 figuruje jako pracujący od 3 do 10 i od 22 do 26 maja, poczym został przeskreślony bez żadnej adnotacji. Niewykluczone, że to zwykła pomyłka piszącego.
W lutym 1969 roku część sędziszowskich sputników została przepisana do MD Skarżysko (być może odbyło się trochę wcześniej lub trochę później bo drut w Skarżysku wisi od grudnia 1968 roku). W tym samym czasie do Dęblina docierają pierwsze EU07 bo od listopada 1968 roku drut wisi już w Lublinie.
Wiecej numerków dziś nie udało mi się spisać. Przy okazji gdyby ktoś miał listy fabryczne lokomotyw ET21 i EU07 to byłbym zobowiązany za udostępnienie.
Poza tym gdy kogoś interesowały katalogi wagonów to tu: http://kngs.oldfield.org.pl/wagony/
lub instrukcja D29 to tu: http://kngs.oldfield.org.pl/d29-1971.rar
Pozdrawiam serdecznie i elektrycznie.
ksiezyc_nad_gieesem ...
Offline
administrator
Piękne, choć (dla mnie) niestety, niepraktyczne. Trakcja nie taka, tor za szeroki i okolice trochę nie te
(malkontent...)
Offline