Forum Stowarzyszenia
administrator
No i proszę, fajnie nam się powyjaśniało
Offline
Moderator
lipton napisał:
3 - to teraz coś dla Darosa: nie do końca jest tak jak napisałeś, ponieważ wrzuciłeś fotki z warsztatów (w tym jedną z Krakowa :-> ),
Wiem, zdjęcia pokazałem jako przykład
Offline
Moderator Kombinator
lipton napisał:
Do tego trochę wykadrowałem żeby było widać co trzeba
A czy mógłbyś wrzucić całą fotkę, bez kadrowania? I napisać, skąd ona jest.
Offline
Użytkownik
zaruk napisał:
lipton napisał:
Do tego trochę wykadrowałem żeby było widać co trzeba
A czy mógłbyś wrzucić całą fotkę, bez kadrowania? I napisać, skąd ona jest.
Z tajnego zbioru Liptona I powiem tak: jeśli chcesz zobaczyć tego pana z pierwszego planu w całości, to wyślę Ci oryginał Bo starałem się nie ucinać interesujących nas detali. Aha, skróciłem też zajezdnię o jedną bramę Sądzę zatem, że niczego więcej już się nie da z tej fotografii "wyłuskać". Niestety...
Daros napisał:
lipton napisał:
nie do końca jest tak jak napisałeś, ponieważ wrzuciłeś fotki z warsztatów (w tym jedną z Krakowa :->
Wiem, zdjęcia pokazałem jako przykład
To dobrze żeś świadomy tego, że to Krakau, not Warschau...
chrisfox napisał:
No i proszę, fajnie nam się powyjaśniało
Widzisz, jednak na coś się przydałem. A nie tylko zrzędzę i zrzędzę...
BTW: myślę, że to idealna fota dla Jarząbka Wacława Mechanika - w sam raz na trenowanie ustalania numerów taborowych I ile pojazdów do wyboru, proponuję zacząć od prawej strony ;] Co prawda, słabo dość widać te rysy na lakierze i popękane szyby, ale przecież jest tyle różnych innych zdjęć, że na pewno da radę !!!
I proszę nie traktować powyższego akapitu jako złośliwość Dobrej nocy, odłączam się.
Offline
Moderator Kombinator
lipton napisał:
jeśli chcesz zobaczyć tego pana z pierwszego planu w całości, to wyślę Ci oryginał
Bardzo poproszę.
Offline
Użytkownik
zaruk napisał:
lipton napisał:
jeśli chcesz zobaczyć tego pana z pierwszego planu w całości, to wyślę Ci oryginał
Bardzo poproszę.
Okay. Ale to wieczorem, bo od 11 minut powinienem być w pracy, a jestem w domu ;]
Offline
administrator
Oczywiście, możesz mnie dopisać do rozdzielnika. I jest tu jeszcze paru takich... Chyba najlepiej - o ile obrazek nie jest za duży - umieścić go w galerii.
Offline
Moderator
też poproszę...
Ostatnio edytowany przez Daros (13.11.2009 11:35:52)
Offline
Moderator
lipton napisał:
wrzuciłeś fotki z warsztatów (w tym jedną z Krakowa :-> ),
A nie ze Lwowa, ta joj ?
Offline
Użytkownik
chrisfox napisał:
Oczywiście, możesz mnie dopisać do rozdzielnika. I jest tu jeszcze paru takich... Chyba najlepiej - o ile obrazek nie jest za duży - umieścić go w galerii.
Spoko, widzę że jest społeczne zapotrzebowanie na to zdjęcie, to dodam. Ale to za chwilę.
Mechanik Jarząbek napisał:
lipton napisał:
wrzuciłeś fotki z warsztatów (w tym jedną z Krakowa :-> ),
A nie ze Lwowa, ta joj ?
Hmm..., szczerze to nie wiem. Mnie nigdy za bardzo Wschód nie interesował. Choć w sumie możesz mieć rację, bo zakres numeracyjny krakowskich wagonów typu SN1 (bo tak wygląda ten typ) był dwucyfrowy i wyglądał następująco: 3x. A jako, że to wszystko była Galicja, to wozy w tych miastach mogły być podobne. W każdym bądź razie sprawdzę to i dam znać.
Offline
Użytkownik
lipton napisał:
chrisfox napisał:
Oczywiście, możesz mnie dopisać do rozdzielnika. I jest tu jeszcze paru takich... Chyba najlepiej - o ile obrazek nie jest za duży - umieścić go w galerii.
Spoko, widzę że jest społeczne zapotrzebowanie na to zdjęcie, to dodam. Ale to za chwilę.
Dodałem. Jak łatwo zauważyć, nowych szczegółów w stosunku do poprzedniej "okrojonej" wersji raczej nie wnosi
Offline
administrator
Wnosi Górkę, na której stoją ci na pierwszym planie. Właśnie się upewniłem (co akurat nie było wielkim odkryciem), że panowie ustawili się na nasypie wjazdu na wiadukt. Przy okazji upewniłem się jeszcze raz, że teren zajezdni od wschodu kończył się całkiem wysoką skarpą. Zaraz będzie obrazek...
Offline
Użytkownik
chrisfox napisał:
Wnosi Górkę, na której stoją ci na pierwszym planie.
No dobra, niech będzie. I cieszę się, że znów pomogłem
Offline
administrator
No, jest:
Wyraźnie widać skarpę. Ciemno, bo ciemno, ale wyraźnie. Przy okazji, spójrzmy jeszcze na przejeżdżający dołem zdjęcia skład:
Ładna doczepa? Mamy zdjęcia takich wrzucone przez Fryderyka (bodajże z Marszałkowskiej).
(tylko niech mnie nikt nie uświadamia, że to przerobiony autobus - to akurat wiem)
Offline
Użytkownik
chrisfox napisał:
Wyraźnie widać skarpę. Ciemno, bo ciemno, ale wyraźnie. Przy okazji, spójrzmy jeszcze na przejeżdżający dołem zdjęcia skład:
http://www.kolejkamarecka.pun.pl/_fora/ … 201987.jpg
Ładna doczepa? Mamy zdjęcia takich wrzucone przez Fryderyka (bodajże z Marszałkowskiej).
Doczepa ładna Faktycznie wygląda podobnie, ale zaraz spróbujemy rozpracować dokładnie te wagony
Offline
Użytkownik
lipton napisał:
chrisfox napisał:
Ładna doczepa? Mamy zdjęcia takich wrzucone przez Fryderyka (bodajże z Marszałkowskiej).
Doczepa ładna Faktycznie wygląda podobnie, ale zaraz spróbujemy rozpracować dokładnie te wagony
Spojrzałem na to, upewniłem się jeszcze gdzie trzeba i informuję co i jak: na zdjęciu mamy skład G*+P14(?)+P17**.
* - pamiętacie wóz #371 z Rakowieckiej? Tak, to ten sam wagon. Ino po przebudowie...
** - nie mylić z wagonami również oznaczonymi jako P17 (trzy wersje) wyprodukowanymi na początku XX w. dla Wrocławia i stamtąd do Warszawy ściągniętymi tuż po wojnie. Zatem potwierdzam, że jest to jedna z doczep zbudowanych w WG z nadwozi autobusów Chevrolet.
Ostatnio edytowany przez lipton (14.11.2009 14:57:05)
Offline
Użytkownik
lipton napisał:
Mechanik Jarząbek napisał:
A nie ze Lwowa, ta joj ?
Hmm..., szczerze to nie wiem. Mnie nigdy za bardzo Wschód nie interesował. Choć w sumie możesz mieć rację, bo zakres numeracyjny krakowskich wagonów typu SN1 (bo tak wygląda ten typ) był dwucyfrowy i wyglądał następująco: 3x. A jako, że to wszystko była Galicja, to wozy w tych miastach mogły być podobne. W każdym razie sprawdzę to i dam znać.
Powęszyłem, popytałem i sprawa przedstawia się następująco: po początkowej aprobacie, że to lwowskie warsztaty, a w nich widoczny Sanok z 1909 r. (w Krakowie wozy SN1 były od 1912 r., więc podobnie), koledzy doszli jednak do wniosku, że: "To nie może być Lwów, bo tam nie było wagonów z zaokrąglonymi burtami czołowymi. Poza tym widać, że pudło osadzone jest na ramie podwozia, a we Lwowie wagony starego typu miały - co było normą w Austro-Węgrzech - osobne wieszaki na każdą z osi".
Tyle Dalej sprawy roztrząsać nie będziemy, bo to nie .pl, a tutaj mamy jeszcze co rozgryzać
Offline